lördag 4 december 2010

Banana Split & Rolig Helg

Igår var det en underbar dag! Idag med... Men vi börjar med igår 8)

Först var det skola, och den var helt okey. Rolig som vanligt och lektioner som jag tyvärr jobbade måttligt mycket på ^^' Ehrm...
Sedan snackade jag med Nea på msn, och hon hade tråkigt. Trots att jag var pissetrött så bjöd jag över henne (jag degade bara vid datorn ändå) och det slutade med att vi gick och handlade godis, åt micromat, kollade på Idol, och hon sov över x'D

... Och så gjorde vi Banana Split också;






Den blev... Så JÄVLA GOD!!


Nästa gång jag är sockersugen ska jag definitivt göra den igen, för det var en sockerbomb som heter duga  

Eftersom jag aldrig gjort det förr blev det ett recept efter eget tänkande dock x'D : 
Glass (vaniljglass är ju klassikern, men vi var roliga och köpte
jordgubb-vanilj-choklad-glass istället ) 
Banan (duh
Maränger
och chokladsås (köpte en som tydligen smakade banan, god var den i alla fall 8D ) 

Vissa har grädde till också men vi tog inte med det, för jag tycker inte om random grädde =v=


Det var nam ~


Sedan sov vi... Och, ehm, jag vaknade först vid halv nio då Skum messade mig. Skulle nämligen äta pizza med henne idag. Det slutade med att alla vi tre åt pizza 8D
Först skulle vi äta vid 11:30 
Men det förlängdes till 12:00 
... Sedan till 13:00 då vi sov lite länge och skulle med bussen och skit 
Sedan missade vi bussen (*failmusik*) så det blev 14:00 istället 
Sedan var Skum sen ( x'D ) så vi började nog äta runt 15:00 på Via skulle jag tro x'')

Sedan stack vi hem till mig... Det bara blev så xD Och det var skitkul 8D
Satt vid datorn och snackade med både den ena och den andra x'D


"Sug av en ekorre 8)" 


Och sedan kollade vi på melodifestivalen-videor och sedan åkte dem hem :3 Heldag, och jag är både sliten och trött i halsen (skrattat för mycket) xD



Mobba mig inte för att jag tar en bild på toaletten `3´ Det var det enda rum med belysning nog xD

Nu ska jag lyssna på ESC-låtar och äta choklad :3 Möjligtvis kollar jag de episoder av julkalendern som jag har missat eller så kollar jag på dem imorgon, och så ska jag äta chokladsås + överblivna maränger o3o  


Usch... Måste göra franskaläxan... 



Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar