fredag 24 december 2010

En riktigt god jul!


Ja, denna julen var underbar 
Allt blev som väntat, förutom att bara jag satt och såg Karl Bertil i år.
De andra "hann inte" -.-'

Laddar för tillfället upp det sista avsnittet av När Karusellerna Sover på Youtube. Idag har jag på TV sammanlagt sett Trolltyg i Tomteskogen, Kalle Anka, Kan du vissla Johanna (den gick i bakgrunden på min TV innan syrran stängde av, för hon tycker den är så deppig xD ) och Karl Bertil Jonssons Julafton, och nyss satt jag med mamma och pappa i källaren och kollade på Svensson Svensson (julavsnittet) och Hälsoresan, för den äger x'D



Presenter? Jodå, nog är man bortskämd och fick några i år också ^^' 
Trolltyg i Tomteskogen på DVD (jisses vad den filmen kommer mycket på tal under så kort tid x'D ), WoW Cataclysm (till mitt egna account :D ), doftljus som luktar choklad, citronkaka samt kanelbulle (enligt mig doftar dem sommar-café, luktar underbart!) och TVÅ böcker av Hergés Samlade Verk (nummer 1 och 8, två stycken!)! Hehe, jodå, man känner sig inte alls bortskämd eller så.. óvò ^o^ ~ Bästa julafton någonsin i alla fall! 

Nu ska jag ta det lungt. Drack precis glögg medan vi kollade på filmen  Ska skriva om min nya OC jag kom på under Hälsoresan x') Sedan blir det julkalendrarna (förutom årets, för det såg jag när det gick på SVT) och innan jag sover inatt blir det att läsa igenom mina nya Hergé-album igen 


God Jul ! ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar