onsdag 15 december 2010

Frusen & Beslutsam

Idag har jag vart så frusen och så trött så du anar inte! Har skakat så mycket så jag har ont i mellangärdet... Om det inte vore för att jag faktiskt känner mig helt frisk hade jag trott jag var sjuk.

Beslutat mig för att hoppa av franskan nu. Jag har så svårt för det och har redan alldeles för mycket att ta igen, det sa till och med min franskalärare. Det är med tungt hjärta jag avsäger de lektionerna, och fast att det ska bli jätteskönt kommer det bli lite jobbigt. Franska är ett av de vackraste språk jag vet, och att veta att jag hade kunnat läsa det i ett år till och verkligen bli bra på det kommer nog bli lite sorgligt om något år. Men jag tyar helt enkelt inte att plugga 35 timmar i veckan bara för att hänga med i ett ämne där jag inte trivs i klassen.

Föresten, här kommer dagens WoW-bilder 8D Klicka på bilderna för större view;

Spelet började med att helt enkelt lagga ur, så istället för att en massa fiender står och skjuter på mig kan jag stå i en massa lågor 8)




Sedan när jag skulle heala mig så blev jag inte aoutomatiskt en människa som man brukar, utan stannade kvar i katt-form 8D Awesome! En healande katt!




Ehm.... Glitch?





Ma daarling  Hon börjar bli riktigt snygg nu med sin utrustning! 8D





WOSH!





Dessutom visade vi upp våran Zombie-film i skolan idag! 8D Asgrymt! Den är ju så ägig x'D

- Du är en skam för Sverige! Eller England... 

- Ge mig pump-, eh, ge mig nyckeln
- Jag har redan gett den till dig
- Nej, eller, ah, hej

x'D Den kommer upp på youtube så fort jag... Fått upp den x'3

Sedan hade vi matteprov idag, nationella. Det gick sådär, första delen var mycket lättare. 
Och jag vill fortfarande veta vad jag fick på DAA-provet! ovo

Ne, nu ska jag hämta värmekudden och kolla på julkalendrarna. Sedan ska jag fan sova! Höll på att somna på både bussen och under provet idag... Lyckat! 


Btw, här får ni en awesome låt som jag avgudar för tillfället




Mors ~

3 kommentarer:

  1. - Å vad har du för argument att backa upp det med då?
    - eh....
    - Ah jus'de
    - ...Nu går vi *bitchlap-sound*

    SvaraRadera
  2. - Öppna dörren!
    - ... A fan de var ju jag ju...

    x'D

    SvaraRadera
  3. - JAA! 8D *KADUCH*
    *hörs i bakgrunden*
    - Neeej, min soffa! OAO'

    SvaraRadera