lördag 11 december 2010

Hunger & GAS

Ok, först vaknade jag idag runt 09.00 kanske av att mamma drog upp rullgardinen och sade att det hade regnat hela natten. Jag blev deppig (och var trött, mensvärken gjorde att jag nästan spydde så att jag somnade först runt halv sex) så jag somnade om. Vaknade runt halv ett igen och hade drömt en JÄTTEKONSTIG dröm, lång också! Tyvärr så orkade jag inte skriva ned den (jag glömde bit för bit jättefort och när jag hade ställt mig upp ifrån sängen hade jag redan glömt hälften) vilket var väldigt synd.

Åt frukost medan jag kollade igenom julkalendrarna jag följer i år (Julens Hjältar, Sunes Jul och årets, som faktiskt är riktigt bra) lucka 7/8 - 11 eftersom jag missat att kolla några dagar.

*springer mellan datorn och köket, håller på att koka makaroner*
*kokat klart 8D prick klockan 00.00 *

Mamma och pappa har stökat hela dagen och ätit julbord uppe i Lönnamohagen :3 Jag var tvungen att vara hemma för jag var hundvakt åt både Häxan, Baby och Tingeling. Satt och hade tråkigt, sjöng, kollade på Fem Myror och sedan ringde Josse och ville hit. Det fick hon, så vi spelade Mario Wii (det gick måttligt bra x'D ) och kollade på Dag-Otto. Sedan rund tio-tiden kom jag på att jag inte hade ätit, och var vrålhungrig TvT' Syrran och mamma och pappa kom hem runt den tiden (medan Josse stack halv 12 eller så) och efter lite frieri till mamma fick jag lov att göra makaroner! Så nu sitter jag och äter makaroner och köttbullar och dricker julmust 8D


Börjar kolla på GAS igen ^^ Var ett bra tag sedan  Känns skönt, man minns lite saker UvU Har dessutom kommit på en liten egen "GAS-jukebox-meme"! Jag gör den ibland när jag har tråkigt, så därför ska jag göra den nu

1) Sätt på Jukeboxen ( http://www.gasklubben.se/jukebox/
2) Ta de fem första låtarna du får och beskriv vad du tycker om dem och skriv vart de kommer ifrån, om du kan

LÅT 1: Snillen Spekulerar 
KOMENTAR: Aw UvU  Älskar den på något skumt sätt men jag älskar allt med After Shave -v-' Den kommer från Skruven är Lös, en favoritpjäs  

LÅT 2: Stinsen Brinner 
KOMENTAR: Inte min favoritlåt, men den är ju fortfarande grymt bra. Kan den utantill och sådär, erhm *vissel-vissel*. ... Ja, den kommer från Stinsen Brinner -v-'

LÅT 3: Det Boule-Galna Folket 
KOMENTAR: ÄLSK! x'D  Och dessutom sommar-nostalgi då jag hade denna på mobilen i sommaren mellan sexan och sjuan och spelade den hela tiden T3T Den kommer från Tornado 

LÅT 4: Pappa, Flytta Inte In Till Tjörn 
KOMENTAR: Pffht... x'D Ingen komentar! Låten kommer från Åke från Åstol. 

LÅT 5: Bulle Med Sylt (instrumental) 
KOMENTAR:  ... Seriöst, själva låten är sådär, men i den intrumentala är den bara massa lugn saxofonmusik, jag älskar det!  Kommer från, ehm... Eh... O.O' Visst fan! Hajen som visste för mycket! 

Föresten; Angående det att det regnat hela natten så att nästan all snö försvunnit; Tja, det är snöstorm ute just nu   Där fick ni! 



Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar