fredag 24 december 2010

Klockan är jul

... Och jag fixar det sista inför julen.

Jag städar mitt rum (ingen grovstädning dock, med att damma och sådär. Dock städar jag undan allt så det ser så hemtrevligt ut som möjligt), provar ut kläder till imorgon och om någon minut ska jag duscha. Ja jag vet att det är sent att duscha (01:32), men jag måste duscha och jag hinner inte imorgon!


Har faktiskt en kännsla att detta kommer bli en fenomenal jul! ... Om det kommer tillräckligt med folk det vill säga. Förra julen var sådär, förförra var super! Om allt går som planerat ska jag lägga mig snart mer ett helt underbart fint rum, nybäddad säng och nyduschad. Sedan ska mamma väcka mig, vi äter frukost och dricker glögg (). Sedan pyntar jag granen fram tills Kalle Anka (då mamma och pappa troligtvis fortfarande stökar med förberedelserna). Efter KA kommer allt folk och själva julfirandet börjar. Men för min del blir det att sitta och kolla på julkalendrar o.s.v. och uppleva riktig julstämning fram tills dess! Ska bland annat ha en julskiva spelandes på mitt rum hela dagen (plus When you wish upon a star, bara för att den är så fin ~) och kolla på någon julfilm... Om jag bara kommer på någon. 

Nej, nu måste jag fortsätta! Måste hinna med så jag kan lägga mig snart! 
Uppdatering kommer


God Jul ~

2 kommentarer: