fredag 10 december 2010

Kort Skoldag & Mångsysslat

Har inget att skriva idag... Hade en lektion i skolan idag! 8D Matten var frivillig och svenskan inställd. Tjo!


Efter mentorstiden som var vår enda timma stack Skum  med mig till Maxi för att jag skulle köpa ett Game Card, då WoW Cataclysm släpptes för bara några dagar sedan, typ förrgår :3 Själv köpte hon en cola 

Sedan var det tänkt att jag skulle hem, men jag följde Skum en liten bit. Sedan kände jag att jag inte orkade ta bussen idag (första gången jag inte känner för det) så jag följde med henne istället till hennes moster x) Satt där och lekte med deras elaka katt ett tag och försökte förgäves få tag på mamma (då det var tänkt att hon skulle hämta mig där) innan t.om. Skum skulle hem, så jag fick åka med hennes mamma hem istället. Det tackar vi för! ^^ Får hoppas att hon kan komma imorgon när jag är helt själv. 

Sedan stack man hem och har suttit här ett bra tag. Spelat lite WoW och lite Mario Wii (vilket gick *host* bra). Vill spela PS2 just nu men min gamla TV vägrar låta mig göra det, vilket är typiskt! 

Som sagt spelar jag WoW innan, och tog några bilder för skoj skull. Här kommer dem. Klicka på dem för större bild


Boxningsfight! ... Men jag fick inte vara med :(





Det hände en glitch, så jag "flög" på samma ställe i ett bra tag. Fick logga ut och in igen för att det skulle fungera igen -v-




Fina Afinre i level 21 (startade dagen i level 19)!




Jag älskar Moonglade  Det är så vackert där, och grönt ljus överallt




Vi sitter mitt i Duskwood bland gigantiska spindlar och vargar och äter fisk! 8D





Sitter och lyssna på musik. Tänkt vara uppe sent om jag kommer på saker att göra. Hm.. Till en början kan jag ju se om jag kan få mitt Playstation att fungera i alla fall (spelsugen!). Sedan finns ju musik men den lyssnar jag redan på. Rollspela och skriva fanfics kanske? Nej, har ingen fantasi till det ikväll

Precis gjort ett fotoschema. Skrivit upp vad för sorts bilder jag ska ta till olika låtar ^^ Jag fick bland annat ihop

2 Vinter-collage
6 Sommar/Vår-collage
6 Tro och Hopp-collage

7 Kärleks-collage


Plus en massa annat. Så när jag har en kamera vet jag i alla fall var jag ska fota, hehe ^^

Lyssnar på Ulla Billquist för tillfället   

*suck* ... Nej, nu måste jag fan göra något! 
... Jag kan ju börja med att bära ut alla tusen glas som står på mitt skrivbord iförsig 

Sedan blir det nog att mixtra med Playstationet och knarka GAS som jag gjorde igår! 
- Ni ska inte behandla mig som skit bara för att jag kommer ifrån myndigheterna! ò_ó
- Jag behandlar alla som skit... Ù.Ú


Mors ~

2 kommentarer:

  1. Åh, WoW!
    Jag minns när vi var mindre, och du försökte lära mig att spela.. fast jag var nog inte så bra egentligen, haha :D <3

    SvaraRadera
  2. Haha xD Men det är ju ett svårt spel så ÚvÙ <3

    SvaraRadera