tisdag 21 december 2010

Kyla & Skrattanfall




Bild; Snöig bock är snöig  

-12.3 grader ute. Fan, detta år har verkligen växlat med temperaturen! Från +30 till -20 (som det ska bli snart) x'D

Idag har det vart super! O3O Först skola. Där fick vi rätta vårt lilla prov vi gjorde i torsdags (gick sådär, 40/70 rätt) och sedan lämna in min svenskauppgift ( http://deneviga.blogspot.com/2010/12/velkommen-hjem-svenskauppgift.html ). Sedan bar det hem, väldigt tidigt xD

Hade lovat Nea att ringa henne så fort jag hade kommit hem då jag skulle följa med henne och handla julklappar, men eftersom klockan var 09:30 eller något bestämde jag mig för att sitta och lyssna på min überbra lista istället tills jag vart lite piggare. Precis då jag tänkte ringa loggade hon in på msn. Perfekt timing :D

Vi stack in till stan och hon köpte sina julklappar. Jag köpte inget. Jag köper åt folks födelsedagar istället, orkar nämligen inte stressa veckan före jul och köpa dyra presenter som ändå bara kommer stå och inte göra någon nytta. Dessutom begär jag inte att folk ska köpa åt mig heller då, så det löser sig :3

Sedan köpte vi lite godis o.s.v. och sedan skulle vi äta pizza 8D Via som vanligt ~ Nam! 

Sedan skulle vi ta bussen hem, men vi tog den runt Hjorthöjden och runt hem istället, så fick vi en liten bussresa :3 På tal om perfekt timing så kom bussen precis när vi ställt oss vid busskuren xD TIMING!

Sedan stack hon hem... Eh, vi skulle hem till mig och eventuellt sova över men eftersom jag ska upp vid halv sju så bestämde vi att skippa det och ta det imorgon istället x)

Sedan kommer det roliga! 8D Skype + WoW + boost av Matte = ASGARV! 
Han sade någonting när han skulle boosta mig i Deadmines (tror han sade, "Men! Kan ju inte lämna dig en sekund fören du aggar hela tiden"... Jag vet, inte kul alls, men jag började garva som fan) och jag började skratta. Sedan sade han något mer kul och till slut kom det till stadiet då jag skrattar åt allt, dessto mer man säger "vad skrattar du åt, vad är så kul?" dessto mer skrattar jag! Inte blev det bättre av att Nea var med i Skype-samtalet och skrattade åt mitt skratt... 
Seriöst, fick mitt årliga garv! Jag både älskar och hatar det! TvT' Det är som ett anfall, jag kan inte andas, inte prata, tårarna rinner och mellangärdet gör så jävla ont, men jag kan inte sluta skratta! Var någon centimeter från att jag ramlade ned på golvet, och jag dunkade dessutom tänderna i bänken TvT''

Hm, man skulle kunna säga såhär; Tänk det ställe där du är kittligast. Tänk sedan att någon kommer och kittlar dig där, och till slut skrattar du så mycket att du inte kan säga "stop". Du bara ligger på marken och, tja, garvar... ovo'

Usch, kom till ett tillstånd idag då jag inte kunde andas... Lät som en jävla åsna med astma. Jobbigt, men ändå kul x')

Ne, nu ska jag se julkalendrarna och sedan sova. Imorgon blire pysseldag, och sedan har jag jullov! :D


Mors ~

2 kommentarer:

  1. ...*kan se skrattanfallet framför mig*...

    ...well, anyway XD Längtar till imorn :'3 <3

    SvaraRadera
  2. It is so painfull TvT'' Men säkert kul/läskigt att se x'D

    Jag med! ovo <3

    SvaraRadera