söndag 19 december 2010

Lugn Dag & Mysig Kväll

Idag har det vart... Lungt. Vart med Nea en liten stund, hon har ju gått och skaffat sig pojkvän den jäveln! xD Precis druckit glögg, mums ~ Jag har förvandlats till en glöggoman o___o'

Nu lyssnar jag på musik (se spellista nedanför) och fintjusterar svenskan till imorgon. Blir nog en väldigt lugn dag, engelska och svenska där vi bara ska lämna uppgiften xD Så det blir nog att hänga med Nea imorgon när hon ska köpa julklappar :3

Btw, här får ni min nuvarande mest använda spellista, en samling som jag lagt ihop. Med de flesta av alla låtar jag lyssnar på gång på gång under oktober, november och december :)

http://open.spotify.com/user/josse564/playlist/11KLTrKkYqQw4p9DVB0bf7
(Tyvärr funkar inte länkhelvetet att länka till skiten, så ni får kopiera och klistra in istället)


Musik ~ 

Och nu, något random; 



Mors


_____________________________________________


[UPPDATE ~]


Sitter nu och dricker grönt te. Klockan är runt halv tolv. Lyssnar på listan (är just nu på The Ark - A Virgin Like You   ) och äter choklad lite då och då. Ska skissa Yona, min nya OC. En apsak jag ritade i tisdags och som Skum ville att jag skulle ge en bakgrund o.s.v. ^^ Gjorde även denne till en tjej, då jag vill ha mer kvinliga OC's. 


(Nu fick jag När Julen Rullar Över Världen - Amy Diamond  
Svenskan är klar också. Blev mycket bättre än min tidigare ide, så jag är rätt nöjd. Ni kan läsa den här; 
http://deneviga.blogspot.com/2010/12/velkommen-hjem-svenskauppgift.html

Låten som nämns i berättelsen finns på favoritlistan också. Den dök upp medan jag skrev och tack vare den fick berättelsen både en titel och en liten lyricsspalt. ^^

Usch, nu tröttnade jag på choklad. Det får räcka med te och musik  När jag myst färdigt ska jag kolla på kalendrarna och sedan sova. Vilken mysig kväll detta blev ~ 

(Nu fick jag The Ark - Disease  ) 

Natt ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar