torsdag 9 december 2010

Musik & Vardag

Ska snart äta... Är nämligen ashungrig TvT' Hehe...

Kollat på Fem Myror hela dagen, och har fortfarande 2/4 skivor kvar xD 

Skolan var sådär. Mår fortfarnade lite konstigt, men nationella Matte gick nog rätt bra i alla all! ^^ ... Bara för att jag sade så kommer det säkert gå åt helvete -v-' Haha! Min andra "lektion" var en föreläsning angående valen i årskurs 2 och 3. Mycket info på samma gång ovo' Har redan bestämt att jag kommer ta teckenspråk som en 100-poängskurs i alla fall ^^

Mina händer är fan kalla .__.' 
... Mina händer är ju aldrig kalla!

Lyssnar på Timbuktu, men ska knarka lite MCR sedan igen Börjar bli lite musik-beroende igen! Den perioden är mysig, men jag blandar musik som fan x'D

Undrar vem som vinner idol ikväll. Jay är ju bäst, men samtidigt vill man nästan att han kommer tvåa istället ju x)

... På tal om det, jag måste börja lyssna på Darin snart igen. Det var längesedan! :D

Funderar vilken jävla frisyr jag skall ha snart, ska jag låta det växa och bli långt som på tiden då jag var söt;




Eller ska jag klippa det kort igen? ; 



Gillar båda, och ska snart klippa mig. Då blir det dock bara toppar, lugg och röda slingor. Än så länge sparar jag mitt hår. Är dock fortfarande sugen på att klippa mig riktigt kort igen, men är som vanligt så rädd att ångra mig

Nu blev det att lyssna på İsmail YK istället xD Turkisk hiphop/popmusik 

Nu ska här städas! Mitt skrivbord är förjävligt, IGEN!  *förbannad!* Sedan måste jag skriva om svenska-läxan igen, så att den blir så bra som möjligt. 

Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar