fredag 31 december 2010

Nyår - 2010

Sista inlägget för i år 8D 

2010 har faktiskt varit ett underbart år. Början var lite sådär, sommaren var underbar och Knut Hahn är världens bästa gymnasium. Många nya kompisar, studierna går utmärkt (trots att jag nog måste plugga lite till ^^' ) och världens bästa lärare. Det nog enda besvikelsen i år var mina spykaskader på min födelsedag, men annars så xD 

Just nu är vi väldigt många här Ovo Jag, Skum (vi som är de ända nyktra xD ), Puma, Nicke, Nea och Anton (alla lulliga som fan Ovo' ). Det har blivit väldigt högljudt men det får man vänja sig vid ^^Mamma har möblerat om hela rummet, för det blev så att alla nu ska sova över xD Ska ta en bild av det senare, när vi fått igång kameran igen. Heh, undrar hur alla kommer må imorgon x'D 




Jag och Skuum ~ 


Ehm... Något mer? ... Nej 8) Nu ska vi strax ut och skjuta raketer. Det är kul ^o^ 

Nu kom mamma 8D 

... Jag ska nog sluta skriva nu ovo' 

GOTT NYTT ÅR! ~

2 kommentarer: