måndag 27 december 2010

Risalamalta & Sena kvällar


Sitter just nu och äter risalamalta med saftsås ~ Skumt nog att jag avskyr gröt men detta är något av det godaste jag vet xD  

Lyssnar på Vocaloid och glor runt på BDB och Da. Väntar halft om halft på att Skum ska svara i vårt roll, men jag tror hon sover igen -v-

Blev dessutom taggad idag; 


Hm, ja -v-' Och jag vet att Nr. 2 inte har något med mig att göra men jag fick slut på ideér... Och mitt täcka ÄR mysigt ~ *gos

Nu blev jag törstig ._. Aja, får dricka senare. Kan inte dricka medan man äter risalamalta för då smakar det skit

Längtar till sommaren och till att ta massa kort ~ Men jag klagar inte på snön! 8D Jag är glad över att det är übermycket snö ute ~

... Och jag har börjar säga "tss" till allting! Jag skyller det på Fem Myror -.-
- Men säg vilken bokstav det börjar på! ò@ó
- TSSSS! >^<'
- Tss ~ '>.> ... Bokstaven S! OoO *ljushuvuden

På tal om det, ska nog gå och kolla på lite Fem Myror  :3 Inte sett alla lucköppningar ännu xD

Måste snart fixa alla 2010-bilder 

OCH fixa Diamanstall 

Både två innan detta året är över 
Jisses vilken stressig vecka detta kommer bli ó.ò

Inatt blire Mossikopter! ... Bara för att jag fick den på hjärnan innan idag TvT''

Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar