torsdag 16 december 2010

Titta det snöar

Såg på himlen idag på morgonen att vädret skulle bli alldeles speciellt idag. Molnen förflyttade sig otroligt fort och solen lös otrolgit starkt precis under ett tjockt lager med moln.

Första lektionen i skolan var klädsim. Otroligt kul faktiskt, men det känns helt fel att bada med kläder, hehe.


Sedan när vi skulle in i skolan igen fick vi möte av världens största snöstorm! ... Ok, kanske inte så stor, men en storm i alla fall! Så jävla... UNDERBART! 8D  Jag ÄLSKAR snöstormar, fast att det känns som någon kastar småspik i ansiktet på en

Sedan var det lunch (julbord, glögg + snöstorm är så jävla jul  ) och håltimma innan vi hade engelskaprov, ett litet medelprov sådär för att se så vi hänger med. Det gick sådär, jag är så dålig på att översätta ´v`'

Snöstormen fortsatte hela dagen och lugnade först ned sig nu frammåt natten 

Teateravslutning var det idag med! Ynglingarna ( xD ) visade upp sina små pjäser, sedan fikade vi och spelade Maffia. Mys och skoj där också ^^

Nu har jag precis spelar Super Mario Wii och kom faktiskt vidare idag! (Wow!) Klarade första bossen på värld tre, helt otroligt! 

Nu ska jag kolla på TGWTG's senaste video och sedan ska jag nog faktiskt sova. Är så jävla trött nu ... 

Btw, denna låten har jag haft i huvudet hela dagen   ; 

Men det gör inget, för den är så bra ~ 



Mors ~

3 kommentarer:

  1. Klädsim är skoj, kanske du är en klädsimsfanatiker?

    Jag har alltid gillat att bada med kläderna på, gjorde de ofta på badhus och ute förut, numer bara hemma i duschen, kanske du vill hjälpa mig med lite bilder till min hemsida?

    http://kladsim.webb.se
    Pe4r A hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Ehm, wow ._.

    Nej, det är tyvärr inget jag föredrar då jag känner mig väldigt obekväm i blöta kläder med mera. I några minuter kan det vara bra, men sedan är det vara obehagligt.

    Tycker det verkar som en liten konstig "hobby" att bada med kläder på ^^' Speciellt då er hemsida försöker få ännu mer folk att bada med kläderna på. Är inte det som med den gruppen som försökte få vuxna sunda människor att börja använda blöjor för att få så människor gjorde det?

    SvaraRadera
  3. Vill bara tillägga att jag till och med skrev i inlägget att "Otroligt kul faktiskt, men det känns helt fel att bada med kläder, hehe.", vilket får dig att låta ännu mer beslutsam att få folk att läsa din hemsida och gå med i eran "grupp".

    SvaraRadera