söndag 2 januari 2011

2010 I ETT NÖTSKAL - Del 1

JANUARI

Skum och Min ”ska jag tala med min fru”-natt (7 Januari)



Skum-Dum-Duon uppfinns (övrigt datum)



Shansé (och hela Land of Cards-skiten) uppfunnen (9 Januari)



Hästarna och piss-stallet ger hela familjen ångest (övrigt datum)



Heroes fjärde säsong gick i USA (övrigt datum)


Kaskad med Puma, Josse & Nea (26 Januari)



FEBRUARI

Inte ett skit hände, mer än att jag såg på mer film än vanligt



MARS


Såg Tokio Hotel i Göteborg (5 Mars)


APRIL


Degusarna dog (26-27 April




Vårsolen lyser igen (28 April)




MAJ


Majbrasan! (30 April) (... Hade ingen annan bild -v-' )



Tog löjligt många egobilder (1-6 Maj)




Pollenallergi! (1-6 Maj and onwards)




Skum och min Band Hero-kväll (15-16 Maj)




ESC 2010 (30 Maj)

2 kommentarer:

  1. ..Underbart år faktiskt, på många sätt <3

    Även fast det fanns många sorgligheter så tror jag allt det där underbara ändå lyfte upp året och gjorde det till ett utav mina bästa någonsin.

    SvaraRadera
  2. Sommaren var underbar, men det var också många dåliga saker som hända övrigt i året TvT Ser man till sommaren dock, så var detta året också ett av mina bästa ~ <3

    SvaraRadera