fredag 7 januari 2011

Amnesia: The Dark Descent, mmmwmh! ~

Jag har aldrig varit ett stort fan av skräckspel, men detta är verkligen något jag gillar ovo Amnesia: The Dark Descent är ett svensktillverkat spel om en kille som är instängd i ett stort hus. Han läser en lapp han skrivit till sig själv (då han tappat minnet totalt) om att han måste döda en viss person som finns i en kammare längst in och nära på under slottet. Detta med en stor skugga, en mardröm, som jagar honom o3o

Jag håller på att kolla på den nu då en modig youtube-are "Let's Play"-ar den (skulle aldrig palla att spela det själv). Skulle det vart vilket spel som helst hade jag blivit asrädd och stängt av, men detta spel är något specellt ovo Är på 6'e delen nu;


Nu ska jag snart äta ris a la malta och fortsätta kolla, detta är så sjukt spännande OoO ~

Buu ~

2 kommentarer: