söndag 9 januari 2011

Cornflakes & Slött



Bara för att jag är så jävla sexig när jag har duschat ~

TJO! ... Och välkommna till den slöaste dagen i mitt liv! Har seriöst inte gjort ett piss och eftersom jag somnade runt 06:30 igår (filmen är ju så asbra ) så vaknade jag runt 14:00-tiden... Wieh!

Klockan är nu 00:30, exakt nu skulle jag gått och lagt mig om jag följt mig själv rätt. MEN! Det gör jag inte! HÄH! ... Det är dumt att jag inte gör det men jag har mina anledningar;

1) Jag blev precis VRÅLhungrig (då middagen bestod av massa pommes och en tredjedels korv och frukosten inte ens existerade) så jag ska snart hämta lite cornflakes 
2) Mitt hår är fortfarande blött då jag precis duschade
3) Jag är hungrig o.o'
4) Jag måste se något glatt innan jag lägger mig, måste jag alltid. Funderar på att se Bakom Scenen på Stinsen Brinner... Ja, vilken bra ide! 8D *letar fram DVD'n*

Nu ska jag göra allt detta. Dagen i övrgit har vart seg, spelat lite WoW och pratat med Matte och Luke i skype men annars inget speciellt.

Mors ~

... Oh! Nu när klockan är över 00:00 kan jag ju passa på att säga;




GRATTIS BÄSTE VÄN PÅ DIN 17-ÅRSDAG! HOPPAS DU BLIR GLAD OCH FÅR... En häst 8I ... En hästhästhästhästhäst! 8D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar