söndag 9 januari 2011

Darrlus & Snart skola


Om prick tre timmar ska jag sova ungefär 8) Det blir najs, för då har jag vart vaken sammanlagt 11 timmar idag. Imorgon är det skola, så om bara någon minut ska jag leta fram kläder, rensa i min skrivbok och packa ihop övriga saker. Lyssnar på MCR just nu, vilket ÄGER så fett som vanligt

Har också gjort en lista på saker jag ska göra innan vi går på sommarlov, så har jag mål o.s.v. på vårterminen 83

[ ] Ladda upp de pågångna spelen på Youtube - Det vill säga Rosa Pantern, Rymdjakten, Äventyrarna Trean och Krakels ABC
[ ] Ha klänning i skolan - Mest för att fira sommaren  
[ ] Göra en "Månaden i Bilder" under minst två månader - Just nu är det Februari och April som jag har tänkt
[ ] Ha minst 3 000 på kortet - Eller "kontot" om du vill säga så. Det betyder att jag måste spara i minst tre månader... Jisses o___o'
[ ] Köpa en kamera - Ska göras i Januari ^^

Nu dricker jag cola och ska nog jobba lite till på min DAA. Mycket ska göras i skolan imorgon, bland annat kolla upp vad som fattas på DAA mera och avsäga mig extra-gymnastiken och franskan. 

På tal om aboslut fucking ingenting, jag älskar MGM och deras humor x''D


*ASG

Till sist, från oss alla, till er alla, en jävligt bra techno-remix


Mors ~

4 kommentarer:

  1. ...Jisses, när jag satte igång techno låten visade verkligen mina nya högtalare vad de går för Owo''' *bas i hela huset* ...den var rätt bra faktiskt XD

    SvaraRadera
  2. x''D

    I know ó3ò'' *lyssnar ofrivilligt om och om igen*

    SvaraRadera
  3. Seriöst...allting bara dumpa dumpar hela tiden Owo'' *orolig för kristallkronan i rummet nedanför*

    SvaraRadera