lördag 15 januari 2011

"Du får ta mig i sängen"


Nu har jag inte skrivit här på länge 8D ... Eller några dagar, men i alla fall. Sitter och lyssnar på MCR  men ska snart byta till Nannes nya skiva 

Kort sammanfattning på intressanta saker i livet; Jag var hos tandläkaren i fredags och tog ur fjädrarna! 8D Gissa om jag är lycklig! Nu har jag istället krokar i käften där jag sätter fast gummiband under natten. Förhoppningsvis går inte käken tillbaka så jag måste sätta tillbaka fjädrarna igen, för det skulle suga. Nästa gång jag ska dit dock är det i Karkskrona, usch. Kommer sakna Ronnebys lokaler, dem är mycket finare :(

Idag har vi badat i tunnan! 8D Jag, Johanna, Josse, Adde och hans tvillingar Simon och Julia xD Det var skitkul! Jag är verkligen nöjd och förvånad över mig själv, jag som alltid var så duktigt förvirrad och orolig bland barn (för jag visste inte hur man skulle bete sig) är numera jätteglad åt dem och älskar att leka med dem .__. Men det är som Skum säger; När dem blir över 7 år blir det mycket svårare att umgås med dem xD



Först kom dem hit kort efter att vi ätit middag (spaghetti och köttfärsås  Kunde faktiskt äta trots cp-smärtan i tänderna) och bjöd på godis xD Sedan satt vi i köket och umgicks och busade med dem (Simon kom med en smart komentar då syrran burit in Julia i mammas säng på skoj och ville att hon skulle göra detsamma med honom; "Du ska ta mig i sängen" *asg*). Sedan badade vi, och det var kul 8D Gick i när det var 37 grader men det blev till slut 43 x'D Lite varmt men det gick bra ändå. Jag och Julia var i längst, sedan gick syrran i igen. Mamma gick i själv när alla andra gått upp :3

Efter badet gick dem in och spelade på Bolibompas hemsida medan vi andra, ehm... Gjorde lite allt möjligt .__. Seriöst; Josse satt vid datorn (innan hon gick ned i källaren för att prata i telefon i två timmar) och Johanna och Adde mös omkring xD Tycker lite synd om Johanna; Enda helgen hon är ledig (hon jobbar alla helger annars) så tvingar tvillingarnas egoistiska mor Adde att ta barnen för att hon skulle "på dejt" Dumma kvinna! 

Julia ville inte hem T3T Hon var så otroligt trött ju, grät och gnällde UvU Hon blev så sur för hon ville också spela då Simon spelat jättelänge. Han för den delen höll på att somna medan dem åt knäckebröd x'D *vingel vingel

Nu sitter jag här och är riktigt glad :3 Det är nog för att jag mått rätt piss under mensen, så känns det riktigt skönt när skiten är över xD Nog för att fjädrarna är ute också, och för att jag tycker om att umgås med barn. Jag tror det framför allt är att syrrorna vill se MCR live så vi kanske ska beställa biljetter! ovo'' *kom nyss ihåg* Åh, hoppas hoppas HOPPAS dem vill det och hoppas, hoppas, HOPPAS att det finns bra platser kvar T3T Isåfall ska jag, Johanna, Josefin och Jenny med, och Skum såklart om hon vill! 8D 




Nu måste jag göra annat! ovo' Nog rita, nej skriva, NEJ! *stirrig!* ... Men NÅGOT måste jag göra oAo'

Mors ~

2 kommentarer:

  1. UwU <3 *vill skriva mycket men kan inte komma på vad jag ska skriva XD*

    SvaraRadera