torsdag 6 januari 2011

Egobilder & Punk


Tjo! Nu sitter man och lyssnar på Black Sabbath, Nickelback och självklart underbara MCR  Precis tagit extremt mycket egobilder med extremt ovan sminkning. Kommer ha det första dagen i skolan också, mest för att se hur folk reagerar ò3ó Sedan ska jag ha min chockrosa klänning till! 8D ... Nej, nu skojade jag bara, men jag har faktiskt en helrosa klänning jag fått av syrran :3 I behov av strykning, men annars rätt snygg. 


Funderar på att se/lyssna på Wizard of Oz. Egentligen vill jag se Singin' in the Rain men den finns ingenstans att hitta online, vilket suger. WoZ tas också ned rätt ofta så jag gissar på att det är svårt att lägga upp MGM-filmer. Äh, jag ska ju ha värsta MGM-samlingen när jag inte har något att samla på längre, så då jävlar ;D Då ska dem två bli mina första kap, det svär jag på 


Vill ut och hitta på något .__.' Får snart bjuda över allt jävla folk igen, och sitta i vår källare och slita på möblerna 8D

Mors ~

2 kommentarer:

  1. Nej nu Emma, ring Nea, vi ska ut och äta pizza i veckan! XD *leka kommandora*

    Fina bilder Emma, jag ser riktigt fram emot Måndag :''3 längtar tillbaka till skolan för första gången på 5 år xD

    SvaraRadera
  2. Höhö >3< Men vi kan ju äta pizza på håltimman på tisdag om det inte är god mat 8>

    Jag med U3U Fast jag brukar längta till skolan efter en lång paus xD

    SvaraRadera