lördag 8 januari 2011

Fuck you sömn!

Klockan är 03:47 och jag borde sova, men det ska jag inte göra. Jag känner alltid för att kolla på filmer SEENT på natten så nu kommer jag säga "fuck you" till min sömn och kolla på The Chronicles of Narnia: The Lion The Witch And The Wardrobe (den första av de nyaste Narnia-filmerna alltså). Går filmtiden över klockan 06:00 kommer jag dock avbryta den och lägga mig, och kommer dessutom ställa min mobil på väckning. Har jag tur (jag får be lite) kommer jag vakna av den och inte slösa bort en hel förmiddag att sova som kompensation till det jag ska göra nu.



För att vara lite extra "edje" kommer jag blanda till kall choklad (orkar inte värma den + att micron låter) och ha rummet helt släckt sånär som på min blåa elefant i fönstret. Hade vart störtmysigt med regn utanför nu ~

Jag mår dessutom inte dåligt för att vara uppe så sent. Från och med imorgon blir det att komma i säng senast 00:30 för att kunna komma upp till skolan på måndag, så detta blir min sista sena kväll innan nästa lov. Man får ju passa på!

... Hm, jag tror jag skiter i chokladen dock. Att glo på Amnesia hela dagen gör en lite skeptisk till tystnaden och mörkret utanför mitt rum ~

God Morgon ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar