torsdag 27 januari 2011

Illamående & Steamboy


Sitter och halvkollar på Steamboy på tvåan just nu  Den filmen är underbar och jag har inte sett den på länge U3U Växlar dock mellan det och datorn där jag glor på Sveriges Värsta Bilförare, bara för att det äger x'D


Humöret har växlat som fan idag, tror det är PMS och min mens som är på G och Gick från att fjanta som fan med Becca, Abbe, Sara och Sebbe på gympan till att sitta och hänga och må allmän piss. Illamående var jag hela dagen också, vilket inte är kul.

(Spännande på Steamboy o3o ~ )

Min mössa/basker är borta! ToT Råkade glömma den på gympan och när vi skulle hämta den en halvtimme senare var den borta. Troligtvis/Förhoppningsvis har någon lärare tagit den så jag får rådfråga imorgon. Mamma sade att vi kunde annars köpa en exakt likadan/liknande U3U Snälla mamma, då mår jag inte lika dåligt över att "förlora" den (hatar att glömma, tappa bort eller förstöra/slänga saker, kan få riktig ångest över det). Abbe var sjysst och sade att hans kille kunde skjuttsa hem mig också, men jag kände för att åka buss idag och koppla av lite. Känns skönt att samla tankarna innan man kommer direkt hem ibland.

.... Ja, det var nog allt. Blev plötsligt cp-trött så jag tror jag glor lite till på Sveriges Värsta Bilförare innan jag kryper ned i sängen och glor klart på Steamboy  

... Törstig blev jag också, vatten ~

Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar