fredag 28 januari 2011

Hemstudier


Jag sitter och pluggar matte. Nej, ni behöver inte rensa öronen för ni hörde precis rätt,
jag sitter och pluggar matte...

Varför? Jo för att jag inte har ett enda skit att göra! Jag vill rita men blocket är hos Lilla Grus/Skum, och jag känner mig obekväm att rita på vanligt papper (plus att pappa förbjuder mig, hrmghrmmrm... ). Rensat hela Youtube, lagt upp en video på Youtube, glott på fem episoder av en anime, vilat lite (mått illa fram och tillbaka hela dagen, blev ingen skola och mycket vila istället tack vare det) rensat hela Da (150 Devations ungefär ~) och jag har dödstråkigt! Dessutom måste jag jobba ikapp på, ehm... Typ allt så därför tog jag matten, för där ligger jag sämst till just nu.

2(a - 7) - 2a

4 + 5(y + 3) - 19

... Gah! Jag fattar inte! TAT'

Mors ~

2 kommentarer:

  1. ..fyyyy oAo'' <3 *inte fatta heller*

    SvaraRadera
  2. Just DE talen fattade jag så småningom... Men sedan kom det paranteser med i bilden -v-''

    SvaraRadera