måndag 24 januari 2011

Knarkad barndom!

Ytligare ett bevis på varför jag är som jag är idag, detta var nämligen en av mina favoritfilmer som liten;

~: La la la, borttagen video :~

... Fast på svenska då såklart. Ännu värre då för den som gör rösten till narren har en otroligt jobbig röst och fullkomligt skriker "DE EEEE JA SOM E NARREN!" i refrängen, usch jag minns det än idag x'D

Nu när jag kollar igen den, ja gud! Jag får pausa vid flera tillfällen för att jag garvar så jävla mycket! x''D Mycket roligt att jag hittade denna igen, tacka vetja Dubbningshemsidan!

UPDATE: Denna film är också en av anledningarna till att jag redan som liten ville bli animerare, för om man bortser från narren (lol) så är animationen i filmen väldigt vacker och böjlig.

UPDATE 2: Jaha, där rök den filmen från youtube TvT Jag vet i alla fall vad den heter, så nu ska här ut och letar svenska kopior :3

Mors ~

2 kommentarer: