lördag 1 januari 2011

Nyår - MMXI

Nu är jag ensam hemma (med Baby). Sandra var den sista som åkte hem och mamma och pappa är iväg och lämnar av Bjarne och Dinnie. Tycker jag mår dåligt men vet inte hur eller varför

Jag och Skum (och Nicke) såg Pojken i Randig Pyjamas igår. Det var Nea som ville kolla på film men hon var ju lagom nykter och sprang upp hela tiden istället. Slutet på den filmen alltså... Wow... Filmen var bra och så, men bara... Wow... ._.' Trodde fan jag aldrig skulle kunna sova efter att ha sett den. Tips; Kolla inte på den om ni är allmänt känsliga eller precis innan ni ska sova (som jag är/gjorde) TvT'

... Det kunde jag iförsig inte heller, men det berodde på att alla förutom Skum snarkade/stönade/lät hela natten. Låg vaken, somnade en halvtimma, vaknade igen. Har nog sammanlagt sovit tre timmar inatt eller så.

Håller precis på att plocka undan allting så mitt rum blir som förut igen. Just nu är det, ja... Vettefan





Dessutom ligger det ölburkar lite överallt och... Fjompan ligger på golvet! *plockar genast upp* ~

Usch, känns inte bra att jag mår dåligt och har små-ångest första dagen på året. Det bådar inte gott... 

Plötsligt känner jag för att spela Mulle Meck ... (saknar spelet som ligger hos min kusin

Gott nytt år... ~

2 kommentarer:

  1. ...Emma, du sa ju att tredje världskriget aldrig skulle bryta ut?! *peka menande på bilderna* >8|

    x'D

    SvaraRadera
  2. Ja, jag gjorde det, JAG GJORDE JU DEEET!! TToTT *bryter ihop* ... Men nu är det fint igen! 8) *fredsduvan fiser till*

    SvaraRadera