torsdag 6 januari 2011

Oaktiv & Dryg

Jag längtar till skolan, men ändå inte, för jag är inte klar med min DAA ännu... Hehe


Går in i en period med mörka kläder, smink och skit. Det är inte jag som bestämmer mina kläder, det är stilarna som kallar på mig T~T' Jaja, hoppas det försvinner snart, för det är en dryg klädsel. Dessutom vill jag ha min "mys"-stil när våren kommer  

Ehm... Är oaktiv på bloggen, för att jag inte har något att skriva. Visserligen har jag alla ESC kvar, och "2010 i ett nötskal" ... Och månadens Idol, men jag orkar inte. 

Snart (i januari någon gång) ska vi iväg och hämta ut pengar samt köpa en kamera till mig ~ Kommer bli awesome! 

Skum fyller år om tre dagar, det gillar vi! Måste beställa hennes present snart, men har fan inga pengar ... *skyldig mamma pengar

Nu ska jag städa (för det behövs som vanligt, vetefan vad jag gör för att plötsligt sitta i ett mörkt rum med en massa papper och skit, jag hatar det!) och sedan ska jag nog göra lite nytta. Antingen blire DAA så jag blir klar med den, eller så ... Blire WoW... Ja, för det är ju så viktigt menar jag, höhö... Usch 

Bara för att får nu en ny ego-bild; 



Mors



UPPDATE


Nu sitter jag bakom min stol (lol) och ska faktiskt göra lite nytta! Precis städar rummet någolunda, och nu blir det att testa alla kläder syrran gett mig. Sedan blir det att plocka upp ALLA mina skivor från deras omslag för att sortera dem, vilket blir kul ^^

4 kommentarer:

  1. Oj oj, present? ówò <3

    Emma, jag tror du hade passat i lite mörkare stil faktiskt o3o men du passar ju i den du har nu med förstås, så XD

    SvaraRadera
  2. Japp, present U3U

    Jag byter stil hela tiden Ovo FOlK märker det för det mesta inte x'D För att jag inte markerar dem så noga, men det gör jag nu ò3ó

    SvaraRadera
  3. Nje >vO' Sådär, lite fjortis över den tycker jag

    SvaraRadera