torsdag 20 januari 2011

"Om man har månadskort!"

Var precis och såg nyårsrevyn, och jag ger den ...


FEM STJÄRNOR!

Punkt slut! x''D Denna nyårsrevy var så jävla UNDERBAR!

Nu är jag ännu mer sugen på att börja spela där TvT  Synd bara att Stina inte ska vara med då U.U Men det löser sig, hon kanske är med någon annan gång 83

Dem var jätteduktiga och bra U3U ~ Diggade allting! ... Fast jag satt och seriöst asgarvade åt Arbetsplatsen i för sig x'D Bästa låten var nog Rut, för att Joline sjunger så jävla bra ^3^

Träffade både Claes Rylander (då han spelade bas i Revyorkestern) och Sebbe (då hans bror är med i teatern). Lite rolgit då jag lade märke till hans brorsas efternamn när jag läste igenom rollistan för någon dag sedan, men tänkte att "det kan omöjligt vara någon som är släkt med Sebbe"... Sedan hittade jag just Sebbe -v- xD Så, ja. Jag var allmänt hyper och überglad och sade "hej" till alla tusentals gånger ovo'

Skulle egentligen ut och kollat på stjänorna nu med Madde och Abbe (skulle möta dem vid Konsum) eftersom vi fick det i Naturkunskaps-läxa, men då jag kom hem typ vid 21:45, det är molnigt och min kikare inte fungerar som den ska så dissar jag dem o3o

Revyorkestern gjorde en version av "I bröllopsgården" vilket gjorde att jag konstant tänkte på Gas-versionen x'D

Heh, först skulle jag gått på revyn med min syrra och mamma. Sedan tackade mamma nej då hon ville ta det lungt (hon har fullt upp alla andra kvällar). Sedan tackade syrran nej av okänd anledning. Men som tur var skulle vi gå med Dramatea i vilket fall som helst så jag slapp att gå ensam! owo .... Eller ja, det var Cornelia, Gudrun, Maria (ledarna), mellangruppen, sedan jag, Linnéa och hennes syrra xD Jocke åkte med sin klass nämligen, och Cissi är sjuk, och de andra var med i teatern x'3

Funderar på att gå ut och äta lite nu, kyckling och ris ~ 

Knarkar just nu Elfen Lied, för att den är så sorglig och bra U3U Snart (efter 00:00) ska jag knarka lite Vocaloid och sova. Så fucking trött TvT Vilket är bra för då lägger jag mig tidigare

Aj, min arm cp'ar. Håller nog på att få musarm... Kul -v-'

Aja, jag återkommer om jag kommer på något mer senare x'D Nu ska jag äta och nynna på Elfen Lied-introt, för den fastnar på hjärnan. 

"Om man har månadskort" ~ *sätter sig också på hjärnan* 


Mors ~

2 kommentarer:

  1. Hört att revyn vart bra, så jag hade nog blitt rätt paff om du sa att den sög xD

    SvaraRadera
  2. Jag också x') Den var verkligen så bra som alla sade

    SvaraRadera