tisdag 25 januari 2011

Rolig Dag

Idag har jag skrattat som fan, både på lunchen och lektionen efteråt x'D På Estetisk Verksamhet klippte vi i våra teckningar, gjorde historier till dem (FÅNGAD AV ETT KORVSKINN, VARFÖR DÅÅH!?~) och nu håller på vi att göra en teatern av den historien. Hamburgare till lunch (Btw, Hjälp Pettson att komma ut ur gaderoben~) plus lite asgarv sådär x'D

Sedan var det pilottid, och där jobbade vi faktiskt rätt mycket o3o Håller på med vårat manus. Jag (och Skum) har kommit upp i 10 sidor och bara kommit till halva historien ännu TvT' Eheh...

Nu är jag trött, riktigt trött... Jobbade stenhårt sista lektionen och så har jag garvat som fan så jag är helt slut xD Har hicka igen, förbannade sak! Har jag haft hicka en gång under dagen kan du ge dig fan på att jag får det minst två gånger igen, och nu har jag haft hicka runt fyra, fem gånger

Huvudvärk har jag också... Bläh!

Nu ska jag ladda upp videor på youtube och lyssna på bra musik! U3U

Mors ~

2 kommentarer:

  1. Pricka det du söker, i stället för mej~ <3

    Lol, fan, tror inte jag skrattat så hemskt på evigheter x'D

    Hjälp Petsson kastrera Findus~

    SvaraRadera
  2. VILKEN LATTJO LÅT!! ~

    Hjälp Pettson sälja knarket U3U

    Bra med garv ju 8D xD

    SvaraRadera