lördag 22 januari 2011

Slödag & Youtube-fix




Japp, såhär glad och pigg är man idag. Precis ätit mat (pommes, köttbullar mig, köttbit för mamma och pappa och sås ) och har fortfarande ont i ryggen. Hade ont igår hela skoldagen, blev bara värre och värre. Blev bättre när jag kommit hem och vilat och ännu bättre efter mammas massage, så nu spänner det mera än gör ont

Var ensam hemma igårkväll (med Baby) eftersom mamma och pappa var iväg. Det var mys. Frammåt 2-tiden var jag dock så trött så jag höll på att svimma så jag och Baby gick och lade oss. Vaknade vid halv tio idag av att Baby vråltjuter nedanför sängen (jag sov i mammas übersköna säng), så jag tänkte att jag släpper ut henne och så kan vi forsätta sova sedan

Nepp, hon stod bara utanför dörren hela tiden -.- Satt och frös och lekte ynklig så jag släppte in henne igen. Jag var inte så jättetrött så jag tänkte städa lite på rummet innan man ändå ska lägga sig. Städade det värsta (sorterade bland annat kläder), sedan blev jag hungrig. Satte mig och åt frukost. Sedan tänkte jag sova igen, för jag var fortfarande trött. Ropade på Baby men hon ville hela tiden hoppa ned från sängen igen

Tänkte att hon kanske ville ut igen? Så jag släppte ut henne. Hon fick spel och var nära att hoppa över till grannarna cirka tiotal gånger (jag stirrade dödsnervöst på henne genom vardagsrums-fönstret), så jag blev förbannad och hämtade in henne igen. Dumma hund! 

Satte mig sedan vid datorn och laddade upp massa av mina pågående spel på youtube innan mamma och pappa kom hem

Sitter i pyjamas och tänker på MCR, jag vill verkligen se dem live ~  Jag vill det T.T Får tigga lite till på mamma och syskonen så dem får sina ryck så vi kan beställa biljetter och skit någon gång! ~ 
Bara för det kommer en av deras bästa låtar genom tiderna; 



(Ursäkta att basen är upphöjd som fan bara, det är den på alla youtube-versioner. Finns mycket bättre version på Spotify)


Jag älskar höjdpunkten i slutet ~ Låten handlar om tiden då Mikey hade depressioner, och sade att han kanske skulle lämna bandet. Gee fick rycket och skrev denna låt 

Nu måste jag duscha och göra mig i ordning. Ska fika med Nea, hennes mamma, hennes mammas kompis och min egen mamma ... *glömmer alla namn
Får hoppas jag är piggare då. 

Mors ~ 

PS: Min käke gör ont igen T.T

2 kommentarer:

  1. Baby xD <3

    Hoppas rygg och käke blir bättre snart <3

    SvaraRadera
  2. Jävla Baby >3<'

    Jag hoppas det också T3T Hatar att tänka på hur man sitter/har käken hela tiden

    SvaraRadera