måndag 17 januari 2011

Trött & Teatersugen

Sitter och är cp-trött ... Längtar tills teatern ikväll men just nu får jag inte tag i en enda jävel så jag är duktigt orolig över att jag kommer missa den... Den kanske redan har börjat o.o' ... Nej, det hoppas/tror jag inte!

Skum är spårlöst borta igen! Dumma Grus!



Sitter och lyssnar på våran månads-lista och just nu är det Helena med älskade MCR 

Är också jäävligt avundsjuk på Joline för tillfället på grund av detta. Hur kommer det sig att alla lyckas inom teater-branchen som brinner för det medan jag (som också brinner stenhårt för det) sitter och inte kommer någon vart T.T Det suger! Jag vill också lyckas i livet... 

Hade NK idag 8D Naturvetenskap, nytt ämne för terminen. Riktigt intressant, just nu jobbar vi om "Universum". Rymden kort sagt, och jag är ju rymdgalen 

... Nu måste dem snart höra av sig, jag måste veta när teatern är annars deppar jag ihop totalt T.T

Inte ens musiken hjälper ...

... PANIK!!!

Nu måste jag spela lite barnspel och lugna ned mig för snart får jag seriös panik!

Mors ~

2 kommentarer: