onsdag 12 januari 2011

Ultimate Disney-Song-Quiz

Säg vilka Disney-filmer låtarna kommer ifrån 8D
Dryg och skitenkel Quiz, jag vet, men ett sätt för er att lyssna på låtarna xD Lite random Disney-låtar jag bara avgudar, eller helt enkelt finner otroligt roliga xD

Om ni klarar alla felfritt kan jag, eh... Rita en bild till er o3o' Eller något

Låt 1:

Låt 2:

Låt 3:

Låt 4:

Låt 5:

Låt 6:



Nu några titellåtar från de riktigt gamla filmerna. Detta är riktigt "rysa, gråta och sakna"-låtar för mig  Hoppas ni kan dem också: 


Titelång 1:

Titelsång 2:


Titelsång 3 (nog den lättaste xD den engelska dock, för den är tusen gånger bättre  ): 




Här är även några låtar som inte är Disney, men ändå tecknade filmer och låtar som jag diggar x) Klarar ni dem också?

Extralåt 1 (Engelska dock, för den är finare):

Extralåt 2:

Extralåt 3:


Inget fuskande nu! ò3ó


Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar