måndag 14 februari 2011

200 Inlägg

Ja då har det blivit dags för nytt jubileum på bloggen, nämligen mitt 200’de inlägg :D Satan vad fort det går när man väl kommit in i bloggandet .___.

Denna gång ska ni få 10 Youtubeklipp, kolla på dem ni vill. Det är speciella videor jag gjort, knarkat mycket under senaste tiden eller helt enkelt tycker ni borde kika in.

Vi börjar med en Multilanguage på Disneys låt I Remember från Den Lilla Sjöjungfrun 3, en Multilanguage som JAG har gjort 8D Från mitt andraYoutubekonto där jag gör en massa Multilanguages;


Andra videon är en låt från en VISS film som jag knarkat LITE under helgen -.-'' Satans film… Jaja, denna låt fastnar otroligt lätt i huvudet. Om det är bra eller ej vettefan, men fin är den;


Vi är bara på tredje videon ännu xD Nu tag jag en random favorit från mina Youtubefavoriter, får se vad… Åh, självklart -v-



Bwaha! x’D  


Och bara för att jag, syrran och mamma såg filmen i förrgår x’D 


Fan va dålig humor jag har! *garvar sönder


Och bara för att jag inte orkar glo runt bland mina favoriter, här är en annan scen från filmen jag knarkat (och knarkar… ÖRÖRÖH!) I helgen; 


Bara för att den är så dålig, så den blir bra; 


Jag tänkte ha med en fin låt, men det blev en underbar sång istället; 


Tills sist får ni en av P!nks nya låtar, bara för att dem är lika awesome som alltid; 


Det var det 8D Jag är cp-trött så nu ska jag först kolla på film (gissa vilken...) och sedan lägga mig och hoppas det löser sig i skolan imorgon. Dessutom ska jag skriva av mig från franskan (eftersom jag äntligen hittat mina papper TvT  ) samt lämna in alla böcker som ska till biblan. 


MORS!! ~ 8D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar