söndag 20 februari 2011

Dröm...

Inatt drömde jag om... Äsch, jag kan kopiera från Word-dokumentet direkt;

Natten till den 20 februari 2011

Inatt drömde jag åter en ”kärleks”-dröm, men denna var ändå lite lik den förra…. 

Jag skulle prova kläder, typ. Det var i den lilla söta affären där jag köpte kjolen. Expediten var inte där/brydde sig inte om vad jag gjorde och så. Jag vet inte riktigt vad som hände men till slut hade jag börjat prata med en mörkhyad kille (typ spanjor eller liknande). Till slut kom vi fram till att han var dökär i mig och jag blev kär i honom, men jag blev livrädd för jag ville inte ge min första kyss till honom. Efter ett kort tag hittade jag en tjej, och vilken tjej sedan… 

I högra hörnet av butiken stod det två sorts ”kuddar” formade som fyrkanter, stora. Hon låg på dem på mage med huvudet i händerna. Hon kollade på mig och sedan låt jag framför henne. 

Hon hade samma frisyr jag hade tänkt klippa mig i (lugg, och avklippt rakt av), lite tunnare hår. Det var blond, fast lite mörkare (inte platina-blont eller så, utan snyggt) med lite rödare/brunare färg i hårbotten (ifall det var utväxt vettefan, snyggt vare i alla fall). Hennes ögon var lite mandelformare, men inte så mycket. Jag minns dock inte hennes ögonfärg (trots att jag vid ett tillfälle stirrade in i dem) vilket är synd. Hennes leende var bländande och hennes skratt underbart. Hennes hy var lite åt det solbrända hållet, men i drömmen var det typ sommar så det var inte så underligt. 

Jag låg framför henne och först pratade jag smått med killen bakom mig (han sade mamma saker och jag bara svarade ”mm” och ”aa” utan att riktigt bry mig). Sedan på en sekund var jag inte längre kär i honom utan henne, och vi blev utan att blinka ett par. 

Vi pratade lite (minns inte om vad) och sedan sade jag, ”jag har faktiskt aldrig kysst någon och vet inte om jag vågar för att…” och då pussade hon mig. Snabb puss, men ändå. Jag skrattade, och hon skrattade (hon var så söt!). Vi pussades lite till, tills vi kysste varandra en gång. Det kändes så lätt, så mjukt och underbart! 

Det bästa(?) är att jag tror detta är samma tjej jag drömde om med trädet och det, för jag kände att jag hade träffat henne förut. Nu var hon dock inte lite arg, utan äldre och med en mycket gladare personlighet. 

Hm, om detta är något sätt att tala om för mig att ”LETA EFTER HENNE” så kan det vara lugnt, jag har letat efter henne sedan första gången jag träffade henne. Men nu, nu blev jag riktigt ledsen när jag vaknade igen…  

Efter jag drömt klart låt jag och halvslöade (gick upp först tio i två ^^') och när jag väl somnade till drömde jag hela tiden att jag satt såhär vid datorn och ritade någonting. Ritade jag henne? Kanske, för jag ska försöka(!) rita av henne såsom jag såg från drömmen ~



Mycket drömmande på sistonde, det gillar jag 
Tror det är det glada vädret som gör mina drömmar så villiga att visa sig ~ 


Bara för att denna äger: 






Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar