lördag 26 februari 2011

Fest ..!

Jävlar alltså -v- För att bara vara sju pers blev det rätt rejält. Det hända både det enda och det andra och både tårar och skratt var inblandat. Ska inte dra upp det här dock, nej nej.

Bilder kommer imorgon, är bara så jävla trött nu x'D

Vasu ska tydligen ta livet av sig igen.
Jaha, får se hur lång tid det tar innan han blir "normal" igen den här gången då.

Jag har en kamera!! 8D OCH klippt mig!

Vi hade sönder en lampa .____.' Men den betalar jag eftersom jag till 50% hade sönder den xD ... De andra 50% var soffan

Jag är helnykter! ... Eller, kanske inte "köra bil"-nykter, men jag är ju varken full eller ens berusad. Varken Josse eller Nea kunde ju gå rakt x'D Undrar om dem kommer hem

Nu loggade Vasu ut, får se om han tar livet av sig eller ej

Nu ska jag knarka lite Disney  När mamma och pappa kommer blir det att prata med dem (och förklara lampan ^^' ) och sedan lite till Disney innan jag lägger mig.

På måndag är det skola... VILL INTE! (Matte-ångest)

Godnatt ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar