torsdag 10 februari 2011

Layton & Muzzy



  Lyssna   

Ska nog börja knarka Professor Layton lite, nog för att jag bestämt mig för att knarka Kingdom Hearts nu men PL känns närmare nu på något sätt. 

Lugnat mig lite från MCR-ranten tidigare idag. Syrran kommer imorgon och till helgen ska vi diskutera så det löser sig nog, får jag hoppas. 

På lördag är jag ensam hemma, då blir det att sjunga och spela in. Får hoppas att jag förbättrat mig lite sedan senast jag spelade in ^^' Sjunger jag tillräkligt bra lägger jag upp det på Youtube.

Dessutom ska jag dubba Sylvia från Muzzy, fast på svenska. Varför? För det är kul och jag har alltid velat göra det x')

Bara för att jag av någon anledning gillar det dumma "lär dig engelska"-programmet x'D Gillade det i skolan också, trots att vi upprepade varje episod upp emot 70 gånger eller så. 




Vart hemma idag p.g.a. ryggvärk och mensvärk. Mensvärken är mycket bättre men ryggen är värre. Ska dock gå i skolan imorgon och ha med mig några alvedon/ipren eftersom jag trots allt mår lite bättre. 


Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar