onsdag 2 februari 2011

"MEN BEELLAAAA!" ~

Angående Rubriken; Ja, alla i klassen kommer plötsligt ihåg det gamla barnprogrammet "Bella o Theo" och går runt och skriker den repliken till allt x'D

Idag har det vart helt ok ^^ Skola (matte och foto, coolugn dag faktiskt trots att jag inte fattar ett skit av matten) och sedan följde 80-punk-Skum med mig hem `3´ Där, ehm... Satt vi x'D "Jaw~ En fin gammal grunka"


Nu är jag så jävla trött bara x'D Har precis ritat en bild som blev rätt bra. Jag experimenterar lite med färger ^^ Nu ska jag nog ta lite flingor och glo på något kul innan jag somnar ~3~ (Klockan är 22:02 nu btw~]

Här får ni något gulligt;



... Och något kul;



Mors ~

2 kommentarer:

  1. ...gullig unge, totalstörd LotR parodi XD

    ..."MEN BELAAAAAAAH!!"

    SvaraRadera
  2. Heej Emma :) nu har jag avslutat Veckans blogg-tävlingen, och du är min "extravinnare"! :D
    Graaattis! du får en länkning!

    SvaraRadera