måndag 7 februari 2011

NUU så!

Vi hade två redovisningar idag, först i engelskan (som gick bra) och sedan i Naturvetenskap (som också gick rätt bra). Hur som haver, det är så läskigt att en person i SP läst boken Animal Farm, ni vet den där man följer ett smått krig på en bondgård bland djuren. Som jag har LETAT efter denna jävla film! Äntligen vet jag vad den heter! Nu glor jag på Nostalgia Critic och han nämner den filmen i någon minut bara, och jag blir alltid lika chockad när jag inte borde bli det. För det är så att alltid när jag letar efter något speciellt och har letat i ungefär hela mitt liv (känns det som i alla fall) så kommer det plötsligt 2-5 olika "åh, detta är det!" under en dag. Då får man plötsligt "vafaan, varför kunde jag inte sett detta tidigare!?" och liknande.



Nu är jag cp-trött TvT Åt spaghetti idag  Mamma ska jobba ikväll så jag får se hur länge jag sitter uppe, troligtvis inte länge för jag är tlöött 


Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar