lördag 12 februari 2011

Piñata!


Hittade detta klipp och fick en ordentlig nostalgitripp. Denna fanns med på en urgammal VHS jag hade. Vet dock inte om den var textad svenska eller överdubbad (som dem på julafton), för jag minns i alla fall de engelska rösterna.


Länge leve Nostalgi  

EDIT: Hittade hela filmen nu 


Om jag ska vara ärlig är det en av mina favoritfilmer, eftersom den alltid får mig att skratta och eftersom dem stundtals är otroligt vacker   Synd att jag skulle upptäcka det först nu, men nu har jag i alla fall något att se när jag har tråkigt x)


EDIT2: Tack vare denna film och dessa karaktärer har jag suttit framför datorn hela jävla dagen så pass att min rygg värker. Jävla smart av mig att sitta och "DURR"-stirra igenom hela filmen TRE gånger! 

Nu ska jag vara social med mina syskon som alla mår piss men i alla fall är här x'D

Btw, nästa inlägg är mitt 200'de, då blir det åter 5 (eller kanske rent av tio dum dum o3o ) random och bra favoriter från mina Youtube-favoriter! 


Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar