tisdag 1 februari 2011

Spotify-Lista - Februari

Skum o Jag har kokat ihop en lista med 15 låtar var (sammanlagt 30 låtar alltså) vi lyssnar på varje månad med låtar vi knarkat speciellt mycket under ett tag! o3o ~

The Royal - Royal Republic
Any Other World - MIKA
Censorshit - Ramones
Stuck In The Middle - MIKA
Anarchy In The UK - Sex Pistols
Ingen kommer undan politiken - Marie Bergman
Suffocate - Green Day
Our Solemn Hour - Within Temptation
Hitchin' a Ride - Green Day
Turistens Klagan - Cornelis Vreeswijk
Extraordinary Girl/Letterbomb - Green Day
DESTROYA - My Chemical Romance
Holiday In Cambodia - Dead Kennedys
Jag Är Ett Bedårande Barn Av Min Tid - Karl Gerhard
Raise Your Glass - P!nk
Då går jag ned i min källare - Pierre Isacsson
Underwear - Royal Republic
Dom tio budorden - Feven
Tommy-Gun - Royal Republic
Laura - Darin
President's Daughter - Royal Republic
Walk the distance - Darin
When I Come Around - Green Day
Sail The Ocean - Darin
Waiting - Green Day
Uriel - The Ark
Through Glass - Stone Sour
Absolutely No Decorum - The Ark
Laura - Scissor Sisters
Death To The Martyrs - The Ark



Eftersom jag inte fick med förra månaden kommer här även januaris månadslista;

Paranoid - Black Sabbath
Full Steam Spacemachine - Royal Republic
Mikofonkåt - September
Had Enough - Danko Jones
Himlen är oskyldigt blå - Nanne
Minus Celcius - Backyard Babies
Det gåtfulla folket - Olle Adolphson
The Garden's Tale - Volbeat
Lagom - Nanne
Enter Sandman - Jay Smith
Titta jag flyger - Povel Ramel
21st Century - Bad Religion
Save Yourself, I'll Hold Them Back - My Chemical Romance
Justice & Mercy - Flyleaf
Kärleken Är - Jill Johnson
Stuck With Me - Green Day
Krisin och Jolin - Wenche Myrhe & Povel Ramel
Zombie - The Cranberries
Den sista jäntan - Monica Zetterlund
Sex On Fire - Kings Of Leon
Sega Gubbar - Gunwer Bergkvist
The Mirror And The Ripper - Volbeat
Dokuz Mevsim - İsmail YK
B.Y.O.B. - System Of A Down
Jag vill alltid älska - Carola
Like A Prayer - Jay Smith
Vem fan äger vad? - Povel Ramel
16 Dollars - Volbeat
Helena - My Chemical Romance
16 - Green Day


Mors och Godnatt ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar