måndag 21 februari 2011

Thai & Bio


Precis kommit hem från en kväll med tjejerna (d.v.s. Nea, Puma och Josse) precis som förr ^o^ ~  Vi åt Thaimat ("grillade kycklingar" x'D ) och kollade på bio, True Grit, och den filmen var ASBRA!


Jag brukar inte vara så glad för västern men denna var verkligen riktigt jävla bra! Jag älskade handlingen, karaktärerna och kunda lätt hänga med i allt xD Nog för att slutet var lite pang på men jag gissar att orginalboken också är det. 

Har ont i ryggen nu (för jag satt helt jävla skevt i biostolen som jag brukar) och har popcorn innanför tröjan, men det är tjusningen med bio x) 


Filmtrailern BTW; 


Åh, LeBeaf var sexig ~  

Hade saknat tjejerna lite faktiskt. Glad att jag till slut gick med på att sticka med ut idag ^o^ Först tänkte vi bowla, men ja, bowlingen var stängd idag x'D

Nu ska jag lyssna på musik, nog skriva lite fanfics (du vill inte veta om vad) 


EDIT:

Doug (The Nostalgia Critic) gjorde en Old vs New med denna filmen nu (15 Juni 2011), tänkte bara dela med mig den

Jag säger inte vilken version som vann, men jag säger bara att han gjorde ett bra val :3


Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar