söndag 20 mars 2011

ÅH VILKEN SOLIG DAAG!

WARNING: Extremt falsksjungande video på ingång!


... Och det är jag som sjunger asfalskt 8D ... *Vill också kunna sjunga...*

Bra/Dåliga nyheter är att mamma ska jobba ikväll (egentligen skulle vi kollat på Wall-E och umgåts, men hennes jobb har damp så hon måste vara där) så jag kanske ska dubba lite mera skit. Om det blir på svenska eller mitt egna språk (som seriöst behöver ett namn snart) vettefan, det får vi se. Troligtvis lite av varje.


Igår var det kul 8D Jag, Nea och Puma skulle egentligen haft tjejkväll, men Puma var på kalas och kom inte hem fören runt 22:00, så Nea och jag stack iväg själva istället x) Kollade på bio (Hur Många Lingon Finns Det I Världen   ) och sedan åt vi pizza på Kallinge-Pizzerian, för båda svalt typ ihjäl. Hem till Josse och vara lite sociala, kollade på The Bride of Chucky (som var rätt dålig faktiskt -.- Varken skrämmande eller otäck, bara... Dålig xD ) och sedan hem. 

... Jag vill ut och fota! Ska försöka få tag på Nea och fråga om hon är ledig nu, för det är strålande solsken ute! Längtar till sommarlovet... Har typ ångest inför matten och svenskan så att jag inte vill ha dem lektionerna T.T Är inte ett dugg förberedd på något av dem

Bra nyhet; Bulan i pannan är borta xD Dock gör pannan fortfarande svinont... -v- Slog i pannan i mitt glasskåp i Fredags om jag inte redan berättat det, öppnade skåpet, böjde mig med och reste mig upp, *pang* med pannan rätt in i glaskanten. Kändes ingenting då men dagen efter värkte hela jävla pannan x'D och det gör den fortfarande 

Nu ska jag... Göra något, försöka på tag på Nea var det ja! 

Mors ~

3 kommentarer:

  1. Ditt språk kan heta....eh...HOUMEBOOAAY~ XD

    ..lol, sry x'D nejmen, ingen aning om vad det kan heta O__o jag kan det ju inte, så x'D

    Vår & Sommar~ <3

    SvaraRadera
  2. x'''D Funderade på "HJÄLP PETTSON KASTRERA FINDUS" men jag tror det blir för långt .__.

    Jag vill ut och footaa! T3T

    SvaraRadera