tisdag 15 mars 2011

Blogguppdate & Teenagelife

Har nu bestämt att bli lite mer aktiv i bloggen. Ska skriva ungefär varje dag så fort det är något att skriva om ^^ Alltid kul att läsa själv sedan också

... First of; Dagen var sådär. Mensvärk och PMS biter i kroppen hela tiden men om man glömmer det var det en rätt underhållande dag. Kramade sönder Skum för övrigt OwO Pratade fejkblod och fejkspyor på pilottiden idag. Riktigt kul, med tanke på att vi snart ska börja spela in vår lilla Mord-på-skolan-drama xD Kommer bli kalas-kul!

Ni har väll föresten sett videon jag och teatern spelade in i November förra året? Jag var med teatergruppen och Kulturpiloterna klassen över mig (d.v.s. 09'na) så jag fick inlärning både på teatersidan och skolsidan ^^ ;


Duschade Baby och Tingeling idag med mamma :D Det var kul!

Uäh, har näsblod igen... Får det ofta av någon anledning. Vet inte varför. Kan nog vara att jag sitter för mycket vid datorn, får börja lägga ned det där snart känner jag.

Just nu sitter jag och lyssnar på Justin Bieber (fråga inte för guds skull...), Tokio Hotel och My Chemical Romance. Med hörlurar dock för mamma ska sova och hon vill att jag ska göra det också. Det skulle jag nog om det inte vore för att mensvärken är liite jobbig nu (höll på att spy för en kvart sedan) och dessutom har jag magproblem av annat slag, så lägger jag mig ned känns det som jag går av på mitten... Yippie!


Känns lite tonårsstil över det jag gör nu igen. Jag sitter och lyssnar på den typen av musiken, är inne på det sidorna och det är precis lika varmt i rummet som det var när jag var 14 år gammal. Nu fattas det vara en övertrött Skum att flumma med via MSN, aw jag saknar vårt MSN-flum ibland... 

Börjat se tillbaka lite på hur det var för ett par år sedan (jag ska vara kort för jag orkar inte vara djup ikväll). Den tiden det bara fanns Puma och Jag till exempel, gud tänk att det ens fanns en sådan tid... Sedan kom Josse, sedan Linnéa. Skum och jag fick plötsligt extrem nära kontakt (det kändes som vi gick från vanliga kompisar till extrema bäst-bästisar under en natt). Jag, Puma, Josse och Nea hamnade i våra speciella (extrema) gräl... Sedan kom nian och jag tänkte på att precis alla runt omkring mig hade ändrasts utom jag själv. Det enda som hade ändrats med mig var att jag hade blivit mer vuxen xD

Här kommer en awesome låt från ett awesome band; 


HAHAJGAHARSETTDENLÅTENLIVE! ... Och den var awesome 

Nu ska jag nörda lite mer band, eventuellt barnfilmer innan jag lägger mig. 

Mors ~ 

PS: Snart ska jag ut och börjar fota det trista gråa innan våren kommer på riktigt :3 Blir nog en massa svartvita bilder. Håll till godo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar