torsdag 17 mars 2011

Film & Moppe

Var iväg med Nea idag efter skolan... Eller ja, allra först hängde Skum med hem och fick Photoshop installierat på min dator ^o^

Jag åkte moppe för första gången i år! Det var svinkallt men det var bara för att det blåste, det gånger de inte blåste som fan var det riktigt behagligt att åka. Jag och Nea körde iväg och tankade hennes moppe (körde runt hela Ronneby innan vi bestämde oss för Statoil eftersom de andra pumparna vägrade sammarbeta med oss), stack till Via och åt pizza, åkte med Puma när hon tränade bowling, sedan till Maxi och handla godis och sedan såg vi Despicable Me (Dumma Mej) eftersom Nea ville se den. Hon gillade den ^^ Den filmen ÄR jävligt bra xD

... Nu är jag så jävla trött så jag tror jag ska spy. Huvudvärk har jag med... Kul... Gympa imorgon, ännu roligare T.T Döda mig!

Satt och pysslade lite med denna;



Ja, det är jag som sjunger och ja, jag sjunger förjävligt. Så, nu har vi det avklarat x'D

Nu ska jag sova. Orkar inte borsta tänderna men det måste jag med tanke på allt godis jag stoppat i mig idag T.T Wääh!

Natt ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar