måndag 7 mars 2011

Film & Nosepain!

Sitter och kollar på Såsom i Himmelen. Vi fick i uppgift i engelskan idag att skriva om vår favoritfilm (eller något annat, man fick välja men jag kommer inte ihåg vad det andra alternativet var) och jag valde den filmen för, tja, jag älskar den så grymt mycket!

Inte ofta jag känner för att glo på filmer, men nu är jag riktigt sugen. Precis duschat så jag är jättetrött, plus trött i kroppen av okänd anledning. Har ägglossning ibland också så ibland gör det förbannat ont TvT

Lyckades svänga huvudet när jag skulle sätta på "turbanen" efter duschen, och lyckades få vatten i näsan. SATAN va ont det gör, fortfarande! TvT'


Gud vad jag älskar denna filmen 

Nej, nu ska jag fortsätta kolla innan jag lägger mig. Tandläkaren imorgon... Hua!


Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar