fredag 18 mars 2011

"Glödlampa!"

... Jag tror jag kommit på vem min drömtjej liknar .__. ; Ika i Rutan...

Gjorde denna videon idag;



... Och nu när jag kollar på introt till Ika för ungefär femte gången kommer jag fan på det o.o' Tänkte liksom "aaww, hon är så jävla söt! Önskar bara att om jag får en tjej ska hon vara lika söt som...." *ding!*

Dock har hon inte samma personlighet alls, eller samma röst (jag vet fan inte ens hur min drömtjej låter .__. *kom på nyss*) eller så, bara det att ungefär 40% av utseéndet är exakt identisk, förutom håret...

... ARGH! Skum har mitt Sims!! ToT Jag vill in i Sims 3 och skapa min drömtjej! (Funderade på att göra det i Sims 2, men fan heller, Sims 3 är så mycket bättre på att skapa söta karaktärer)

Nu ska jag dregla över något känner jag, troligtvis tänka på min drömtjej och rita något ~

Var hemma från skolan idag p.g.a. illamående, huvudvärk och höftproblem. Slog i pannan i mitt glasskåp rätt rejält igår så hela jävla pannan värker dessutom T~T'

Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar