söndag 6 mars 2011

Röriga Intressen

Nu har jag kommit en bit i livet, där det gäller att säga adjö och bara skita i allt...

... Nej jag skojar bara!! 8D Dock ska jag organisera en jävla massa... Igen. Jag älskar att orginisera, komma på ideér, samla, stapla o.s.v., men problemet är att jag tröttnat när jag väl har klart allt och ska börja jobba med det -v- Denna gången är jag dock säker, för jag ska orginisera mina intressen! o3o




FIRST OFF; Vad jag just nu gör på fritiden i mitt liv:
1) Ladda upp spel på youtube

2) Göra MultiLanguages (enbart för skoj dock, så inget direkt "intresse" att syssla med så)

3) Skriva fanfics/sagor/historier (gått RIKTIGT segt på senaste tiden)

4) Rita (Inte bara för skoj, utan öva anatomi, skapa egen stil, öva att rita allmänt, lära mig rita nya saker, öva på saker som går dåligt o.s.v.)

5) Rolla (grymt svårt att rolla när jag inte har fantasi eller direkt intresse .__. Dock NÄR jag HAR det så är det de roligaste jag vet)

6) The Sims-Legacy (Som går... Bra?)




Hur jag löser skiten:
1) Jag grovstädar mitt rum så jag vet vart jag har allt

2) Laddar upp minst ett klipp från spelen varje dag så att det fortsätter. De långa, dryga klippen kan jag ta på helgerna o.s.v. (Sedan blir det ju problem när jag ska börja spela in flera saker igen, men det får jag fixa då)

3) Redan tagit en paus från MultiLanguageserna (lol). Just nu njuter jag av dem jag redan gjort samt planerar nya i framtiden x) Jag gör många på en gång, sen tar jag en paus. Standard

4) Skrivandet går segt nu, är i en period då jag har svårt att komma igång, men sedan när jag väl skriver går det jättebra. Problemet är fantasi-brist, jag vet fan inte vad jag ska skriva om ^^' Fanficsen går dåligt i övrigt så dem behöver jag fundera mera på, vilket jag oftast gör medan jag kladdar ned dem i ett roll på S.s

5) Jag har nu bestämt att jag ska rita minst något per dag. Om det är ett halvt löst papper, om det är snabb kladd, om det går åt helvete, whatever! Jag SKA rita, så är det bara.

6) Rollandet har jag mest problem med nu känner jag Óo När jag väl rollar går det rätt så bra, ibland går det åt helvete fel. Jag har dessutom (som sagt) fantasi-brist nu vilket gör att jag kanske måste fundera några dagar innan jag ens vet vart fan jag vill och kan skriva .__.

7) The Sims-legacyn kan jag bara göra om jag är på Sims-humör, vilket jag är nu. Problemet är att jag aldrig får för mig att starta det dumma spelet och verkligen spela >_< Dock flyter det på otroligt bra när jag väl spelar. Dessutom blir jag mest Sims-sugen på kvällen, runt 20:30 - 22:00, och jag kan inte spela då om det är skola eller mamma är hemma >.>




SAMMANFATTNING:
Youtube -> Lägga upp minst en spel-bit per dag

Skriva -> Under fantasi

Rita -> Något snabbt tecknat varje dag

Rolla -> Under fantasi + Tristess

The Sims -> Under spelvilja


... Ja, och varför skriver jag ned allt det här nu då? 8D
För att mest komma ihåg hur jag tänker. Det är en massa annat skit som jag inte skriver ned här, men detta är det jag har i tankarna som jag kan FÖRKLARA

Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar