lördag 12 mars 2011

Syster-Skoj




"I hide under your house because I love you..."  

Precis kollat på Despicable Me (Dumma Mej) och Up med syrran när hon väl hälsar på, båda två med engelsk tal och svensk text. Riktigt bra, i alla fall Up. Riktigt söt film TvT "Squirrel!" x'D 


Sedan pratade vi i ungefär 1½ timme om filmer. Om Pixar, Disney, Hitta Nemo och slutligen Tim Burton. Riktigt roligt att ha en syster som lyssnar och diskuterar med en utan att man känner att ens åsikter är korkade  


Var hos tandläkaren idag med. Inte för tandställningen, utan distriktstandläkaren för årlig undersökning. Kunde inte se några hål sade hon, UNDERBART! Åker tandställningen bort innan jag får en ny tid skulle jag höra av mig, men det gör den inte i alla fall så det behöver jag inte beskymra mig över. 


Jag har sår i hela näsan!*klagar på att det luktar blod hela tiden


Åkte dock inte till skolan efter som jag först hade tänkt. Halsen var kass (tog en Syx som fick hela jävla gommen att domna bort. Men dem hjälper i alla fall) och bihålerna gillade inte att jag gick hem i blåsten med bar hals, så jag stannade hemma de sista lektionerna. Kunde vila lite och mår bättre nu, vilket är underbart. 

Jag hade tänkt vara uppe sent eftersom mamma jobbar, men efter att ha skrattat med syrran som fan och pratat så är jag riktigt jävla trött... Ska nog pyssla lite med mina Multilanguages (som jag fastnat för att göra, så jävla kul!) innan jag lägger mig. Alltid kul att faktiskt lägga sig när man är trött och KAN sova... Hatar sömnlöshet


SQUIRREL! ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar