fredag 25 mars 2011

Tlööööt... Filminspelning!

Vi spelade in vår första film idag 8D I skolan mitt i natten ... Men allvarligt talat orkar jag inte skriva om den för jag är så satans trött TvT Blir nog ingen skola för mig imorgon, vilket suger elefantpenis eftersom jag har matte-prov, men iförsig; Gör jag provet med huvudvärk, tandvärk + att vara enormt trött kommer det gå sämre än det annars skulle göra. Plus att jag behöver plugga mera, men det behöver ingen annan få veta! ...



Såhär otroligt pigg är jag nu...

Jag har druckit en Monster, men ska ändå stänga av och lägga mig nu. Får jag sockerrus och blir pigg mitt i natten kan jag lyssna på Mossikoptern och rita lite, eller läsa tidningar. Tror ändå inte jag pallar med skolan imorgon... Fan va dåligt samvete jag kommer få med tanke på att jag redan är hemma alldeles för mycket men ändå, jag kommer vara en Minecraft-zombie i dagsljus imorgon annars (med andra ord en zombie som börjar brinna och dör ut i solljus, derp lol!)

... Nu ska jag sluta skriva. Mina fötter dödar mig! Det är inte kul att gå runt i högklackat när man inte är van vid det... Inte heller kul att springa för livet (som jag gör i många av mina scener) eller hoppa med klackar.. Aj!

Lite quotes för att jag ska minnas tillbaka på detta och le;

"Skurt, jag tycker du är ful!"

"Å HÄRREGUUD!"

"*finger ramlar* ... Ploff"

"Sandra, dina toffsar ligger i Niki's sagg... DERP!"

"Hurr durr..."

"HÅLL KÄFTEN!" (ropades ett antal gånger.... *host*)


NAATIIII! *nysattack* 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar