söndag 24 april 2011

Fint väder & Extremt slö

Jag sitter nu i mitt stökiga rum som jag snart ska städa till tonerna av İsmail YK. Igår sov jag fram tills 15:30 innan jag och Nea bestämde oss för att åka ut en runda i det fina vädret. Ut och sitta vid havet och kollade på skräddare på vattenytan (vi döpte en till Jesus) och den extremt fina utsikten, innan vi åkte hem igen. Mycket mysigt att få komma ut efter att ha sovit bort hela jävla dagen...

Satt på kvällen och kunde inte sova p.g.a. allergi, så jag satt istället vid datorn tills dess att jag nästan svimmade av trötthet, och då var klockan halv 5 på morgonen. Sovit till 14:00 idag, vilket också känns förjävligt. Skönt att vi är lediga imorgon i alla fall, så jag kan komma i säng vid någolunda bra tid inatt i alla fall.

Idag har jag bara segat framför datorn trots att det har varit (och är) fint väder ute. Mår piss av det men orkar samtidigt inte göra något, allt på grund av att rummet är stökigt, det sinker ned mig totalt... (Tänk att renhållning kan ha sådan effekt på ens humör)

Har annars suttit och kollat på Sjukan hela dagen. Underbara program x')


Har för övrigt en "Dagens musik och video"-blogg nu också, en ide jag brutalt snodde från Skum x'D Klicka här för min och här för hennes


Nu ska jag städa, och sedan får jag se vad fan jag gör. Ska snart bada i tunnan i alla fall, det blir mysigt. Har jag tur kollar även pappa upp stjärnkikaren, så det kanske blir att stjärnskåda ikväll! 

Min och Skums April-lista kommer snart upp btw 

Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar