söndag 10 april 2011

Flyget & Gammaldags



Sitter här och lyssnar på lite gammaldags musik och försöker få sommarkänsla. Är ensam hemma :3 Mamma, pappa, Doris och Bosse stack iväg till London igår på morgonen, klockan 05:00 xD Kommer vara borta till ondagskvällen (har jag för mig).

Väntar smått på syskonen som ska hit så småningom ^^ Väntar på att bli hungrig också så jag kan laga mat xD

Var på flyget idag och kollade på flygplan o.s.v. :3 Systrarna ska söka jobb inom det militära ;D Själv blev jag ännu mer sugen på att söka till armen och göra lumpen. Hm, får fundera några år till men blir allt mer sugen ju mer jag kollar upp det ^^

Nu har jag precis tagit en massa ego-bilder. Ska nog slappa lite nu, kolla på Simpsons och vara allmänt lat. Imorgon är det Måndag... Uäh! TvT Värsta dagen, för man är inte riktigt pigg för skolan... Värre är att jag måste upp vid 06:00 också..



Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar