fredag 1 april 2011

Glace et Chocolate

Rätt ironiskt att jag vaknade och kändes som mina inälvor var ut och in, och nu sitter jag och äter hemmagjord vaniljglass och jul-choklad =v='

Vaknade som sagt med enorma magsmärtor och halsbränna, så jag ringde och sjukanmälde mig. Det suger att jag typ är hemma varje fredag numera ._. Fredag har blivit en "sjukdag" för mig.

Spelade några spel jag fick hem från min kusin som hennes barn fått låna för längesedan. Tyvärr var Pixelina sönder (vilket inte är så konstigt med tanke på att det spelet var äldre än mig) och skivan till Matteborgen låg inte i fodralet, men resten fick jag tillbaka (utom ett spel men det spelade inte så stor roll). Just nu spelade jag Skattjakten... Innan det kraschade xD "VI HAR DRAGIT UPP FLODHÄSTÄÄÄN!"


Julchoklad ja, mamma har köpt påsk-choklad som visade sig smaka exakt som den chokladen som finns i choklad-kalendrar ovo  Vi har snart ätit upp allihopa känns det som, den chokladen är så jävla god ~ Dock ska jag nog inte äta mer för då kommer säkert kroppen reagera med att jag spyr upp alltihop -v- Sedan har mamma gjort vaniljglass i vår glass-maskin (visste inte ens att vi hade någon Oo ), den blev mycket god fast att jag inte tycker om vaniljglass x)

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu... Ta det lungt bara, det behövs ^^


Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar