söndag 17 april 2011

Hajar & Danska


Precis kollat på Hajen som Visste för Mycket med mamma ^^ Den filmen är rent igenom underbar x''D 





(Ur en annan scen;) 
- Vad gör du!?
- ... Ingenting
- HJÄLP MIG DÅ FÖR SATAN!

x'D 

Det KAN vara att jag av någon skum anledning blivit fanatisk i Jönssonligan / Olsen Banden men jag har fastnat för Danska nu den senaste veckan ._. Kan som sagt vara för att jag knarkat OB rätt mycket så danskan sätter sig på hjärnan xD




Älsk på att Ulf inte kan hålla sig för skratt vid 0:26 x'D  



Pfft  


Cigaretter, whisky og nøgne pier ~ (Fått en låt på hjärnan =v=' ) 

Aja, nu ska jag sova. Imorgon blir det kanske att åka en sväng med Nea, om det är vackert väder d.v.s. Och på tisdag blir det spelkväll med Skum, INSPELAD dessutom! 8D

Skide-godt! ~

3 kommentarer:

  1. Sickan - *puff puff titta på skåp*
    Ragnar - *fniss fniss gå iväg*

    Det bidde inget inspelande dock x'D

    SvaraRadera
  2. Den scenen är så underbaar ~ <3 x'D

    Nej, men det är lika bra det Ovo Du ska veta vilket pillejobb det är att verkligen spela in, vi skulle fått sitta blickstilla typ, eller något x'D

    SvaraRadera